Iloinen, inspiroiva ja rohkea työpaikka
Etsi työpaikkoja Kirjaudu

Logistiikan assistentti

Hae nyt
Andrei_pun_16_9

Sijanti

Pääkonttori {amount} km päässä
Niittymäentie 7
02200 Espoo

Työsuhde

Kokoaikainen

Tehtävätaso

Aloitustaso

Hallinto

Viitenumero

278643

Viimeinen hakupäivä

01.12.2022

Oletko sinä uusi lidliläinen?

Pääkonttorimme logistiikkaosasto tukee Lidl Suomen jakelukeskuksien logistiikan prosesseja ja pitää huolen siitä, että jakelukeskuksilla on edellytykset toimittaa tuoretta ruokaa kauppoihimme joka päivä. Tavaroiden liikuttamisen lisäksi meillä logistiikkaosasto huolehtii myös siitä, että kierrätettävät materiaalit saavat uuden elämän. Etsimme nyt kaupan alasta ja logistiikasta kiinnostunutta itseohjautuvaa assistenttia vahvistamaan osastoamme.

Logistiikan assistentin monipuolisiin tehtäviin kuuluu muun muassa erilaisten raporttien laatiminen, laskujen käsittely, yhteydenpito sisäisten ja ulkoisten sidosryhmien kanssa, sekä muihin osaston tehtäviin ja projekteihin osallistuminen. Arkeesi sisältyy paljon numeroiden kanssa työskentelyä. Tehtävässä pääset näkemään miten logistiikan arki pyörii päivittäistavarakaupan alalla ja – kun ruutiinit ovat hallussa – pääset myös osallistumaan sen kehittämiseen entistä paremmaksi.

Tehtävä on kokoaikainen ja toimipisteesi sijaitsee pääkonttorillamme Espoon Niittykummussa, mutta työskentelet alun perehdytyksen jälkeen myös joustavasti etänä. Työn aloitusajankohta on sovittavissa, mutta toivomme toki mahdollisimman pikaista aloitusta.

Tällaisia asioita toivomme sinulta

  • Soveltuvaa työkokemusta tai koulutusta. Voit olla opiskellut logistiikan alaa ja nyt ottamassa ensimmäisiä askeliasi urallasi tai sinulta löytyy jo kokemusta toimistotyöstä tai vastaavista tehtävistä logistiikan parista.
  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa. Saksan kielen taito on tehtävässä plussaa, mutta pärjäät myös mainiosti ilmankin.
  • Microsoft Office -ohjelmien vahvaa osaamista. Käytät päivittäisessä arjessasi niin Wordia, Exceliä kuin Powerpointia. Nautit numeroiden pyörittelystä ja kykenet analyyttiseen ajatteluun.
  • Hyviä organisointitaitoja ja itseohjautuvuutta. Pystyt priorisoimaan työtehtäviäsi silloinkin, kun deadlinet puskevat päälle.

Tätä kaikkea tarjoamme sinulle

  • Monipuolisia työtehtäviä kasvavassa ja kansainvälisessä yrityksessä. Työsi päivittäistavarakaupan logistiikassa on täynnä elämää.
  • Loistavan mahdollisuuden kehittyä ja edetä työurallasi.
  • Pidämme lidliläisistä huolta mm. liikunta- ja kulttuuriedulla, järjestämällä yhteisiä tapahtumia sekä käyttämällä vuosittain 2,5 miljoonaa euroa kouluttamiseen.
  • Henkilökohtaisen kummin, joka tukee sinua työsuhteesi alkuvaiheessa. Myös perehdytysvaiheen hoidamme tietysti huolella.
  • Mukavat työskentelytilat – eli kuntosali, ilmainen kahvi ja kunnon työvälineet. Aika perusjuttuja, mutta Lidl House Espoon Niittykummussa on oikeasti viihtyisä paikka tehdä töitä. Tietysti meillä on myös liukuvat työajat ja mahdollisuus etätyöskentelyyn. Tapaamme kuitenkin tiimin kanssa sännöllisesti myös lähityön merkeissä, jotta voimme vaihtaa ajatuksia kasvotusten.

Tule työkaveriksemme!

Pääkonttorin logistiikkaosastollamme pyörät pyörivät ja on tekemisen meininki. Meitä on osastollamme lisäksesi seitsemän logistiikasta innostuvaa kollegaa. Pieneen kolmen hengen tiimiin kuuluu esihenkilö Annan lisäksi toinen assistentti, joka toimii työparinasi ja jonka kanssa jaatte työtehtäviä. Tiimin vahvuuksiin kuuluu avoin ilmapiiri ja vastaantulevia pulmia ratkotaan yhdessä.

Hae tehtävää täyttämällä sähköinen hakulomake 1.12.2022 mennessä. Liitä mukaan CV:si ja hakemuksesi. Kerro hakemuksessasi, koska pystyisit aloittamaan työt.

Logistiikan projektipäällikkö Anna Liitiäinen (puh. 040 667 1287) vastaa ilomielin kysymyksiisi torstaina 24.11. klo 9-11 sekä maanantaina 28.11. klo 12-14.