Iloinen, inspiroiva ja rohkea työpaikka
Etsi työpaikkoja Kirjaudu
Kirjanmerkki

Voisitko sinä olla seuraava lidliläinen?

Tutustu monipuolisiin uramahdollisuuksiimme ja löydä sinua kiinnostava tehtävä.

Etsi työpaikkoja
Työntekijät tutustuvat Sportyfeel-tuotteisiin

Service & Support Trainee, kesätyö

Hae nyt

Me Lidlillä tiedämme, että kukaan työntekijöistämme ei ole vain yhtä asiaa, emmehän mekään ole ainoastaan hyvä tai halpa. Meillä jokaisella on erilaisia vahvuuksia ja kaikki niistä eivät näy päällepäin. Kesätöissä Lidlillä pääsetkin käyttämään omia vahvuuksiasi sekä hankit roppakaupalla lisää taitoja. Ja tietysti tienaat hyvää liksaa ja saat uusia ystäviä, sehän se parasta kesäduunissa usein onkin.  

Oletko asiantunteva, ongelmanratkaisukykyinen ja palvelualtis IT-taituri? Hallitsetko Windows-työympäristön kuin omat taskusi? Pystytkö työskentelemään toukokuusta elokuuhun? Mahtavaa, saatat olla uusi Service & Support Traineemme!

Service & Support Traineena pääset osaksi huippuammattilaisten tiimiä. Tehtävässä työskentelet pääkonttorimme Service & Support -osastolla ja vastaat erilaisten teknisten toimeksiantojen hoitamisesta. Vastuualueeseesi kuuluvat työasemaympäristöjen asennus ja ylläpito, käyttöoikeuksien hallinta, raportointi sekä tukipyyntöjen käsittely. Työkalujasi ovat muun muassa ServiceNow, SCCM, mobiililaitteet ja sovellukset, Microsoft Azure AD sekä muut Microsoftin keskeiset tuotteet monien muiden ohjelmistojen ohella.

Tällaisia asioita toivomme sinulta

  • Tietotekniikan yliopisto- tai AMK-opintoja – aikaisempi työkokemus alalta ei ole välttämätöntä
  • Windows-työasemaympäristön ja Windows AD:n perusosaamista – näiden parissa tulet viettämään paljon aikaa
  • Yhteistyökykyistä, positiivista ja reipasta asiakaspalveluasennetta – hoidat tilanteen kuin tilanteen aurinkoisella ja huumorintajuisella meiningillä ja osaat neuvoa työntekijöitä haastavissakin tilanteissa
  • Ongelmanratkaisu- ja paineensietokykyä sekä oma-aloitteisuutta – löydät tavan ratkoa myös sellaiset pähkinät, joita et ole aiemmin kohdannut
  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa – sujuvan windowsin lisäksi, tietysti

Tätä kaikkea tarjoamme sinulle

  • Mielenkiintoiset ja monipuoliset työtehtävät huipputiimissä – työpäiviäsi sävyttävät hauskat työtehtävät ja vielä hauskemmat työkaverit
  • Henkilökohtaisen kummin – kummin tehtävä on tukea sinua koko työjaksosi ajan
  • Mahdollisuuden oman ammattitaidon kasvattamiseen – olet kesätyöntekijänä arvostettu ja tasavertainen kollega, et kahvinkeittäjä
  • Arvokasta työkokemusta suuren kansainvälisen organisaation pääkonttorilla – saat jalkasi kasvuyrityksen ovenrakoon sekä pääset osaksi suurempaa ja kansainvälistä kokonaisuutta
  • Modernit työskentelytilat – pääkonttorimme odottaa sinua Espoossa viihtyisine tiloineen

Tule työkaveriksemme!

Service & Support Traineena pääset osaksi pääkonttorimme huumorintajuista ja ammattitaitoista Service & Support -osastoamme, joka tukee lidliläisiä erilaisissa tietoteknisissä arjen tilanteissa. Joten ei kun hakemusta tulemaan – emme malta odottaa, että saamme kuulla lisää sinusta ja vahvuuksistasi. Nyt saa kehuskella!

Tilaisuutesi on koittanut. Hae tehtävää täyttämällä sähköinen hakulomake 31.1.2022 mennessä. Liitä mukaan CV:si ja hakemuksesi. Kerro hakemuksessasi, koska pystyisit aloittamaan työt.

Kesätyöntekijöiden hakuprosessi toteutetaan tammi-helmikuussa ja valinnat tehdään maaliskuun alkuun mennessä. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana. Käytämme työhaastattelujen tekemiseen videohaastatteluja ja yksilöhaastatteluja, joissa on huomioitu terveys- ja turvallisuusasiat. Videohaastatteluun etenevät hakijat saavat kutsun henkilökohtaisesti sähköpostilla.

Kysymyksiä?

Kyllä kiitos! Head of Service & Support Juha Roisko (puh. 09 2345 6763) vastaa ilomielin kysymyksiisi tiistaina 25.1. klo 13–14.

Sijanti

Pääkonttori Espoo {amount} km päässä
Niittymäentie 7
02200 Espoo

Työsuhde

Kesätyö

Tehtävätaso

Kesätyöntekijä

Viimeinen hakupäivä

31.01.2022

Viitenumero

FI-014534