Odotamme paljon. Tarjoamme enemmän.

Töissä Lidlin myymälässä

Monipuolisia tehtäviä ja tiimihenkeä

Myymälät ovat Lidlin toiminnan ydin ja niiden henkilökunta tärkein asiakaspalvelulupaustemme toteuttaja. Lidl-myymälöitä on Suomessa 160 Hangosta Sodankylään ja Uudestakaupungista Lieksaan.

Myymälätiimi

Asiakaspalvelu


Jokaisen myymälän tiimi koostuu myymäläpäälliköstä, apulaismyymäläpäälliköistä, vuoropäälliköistä ja myyjistä. Myymäläpäällikkö johtaa ja ohjaa myymälän toimintaa ja hänen työparinaan toimivat apulaismyymäläpäällikköt, jotka vastaavat myymälän toiminnasta myymäläpäällikön poissaollessa. Myyjät ja vuoropäälliköt hoitavat monipuolisesti myymälän työtehtäviä, mm. asiakaspalvelua ja kuormanpurkua.

Monipuoliset tehtävät

myyntityö paistopiste tuoreus

Lidlissä kaikki hoitavat monipuolisesti myymälän kaikkia tehtäviä: työskentelevät kassalla, huolehtivat tuotteiden tuoreudesta, hoitavat paistopistettä, purkavat kuormaa ja hyllyttävät tavaraa, pitävät myymälän siistinä ja huolehtivat pullonpalautusautomaatista.

Jokaiseen vuoroon nimetään tuoretuotteiden esillepanosta ja laadusta huolehtiva tuoreusvastaava, leipomotuotteiden paistaja ja vuoropäällikkö, joka ohjaa työvuoron tehtävien jaon. Tuotteiden tilauksesta vastaavat myymäläpäällikkö ja apulaismyymäläpäällikkö.

Lidl maksaa reilua palkkaa

kaupan alan TES Lidl-lisä

Maksamme kilpailukykyistä palkkaa! Palkka määräytyy kulloinkin voimassa olevan työehtosopimuksen mukaan. Tämä lisäksi myymälätyöntekijämme saavat Lidl-lisää, joka on työsuhteen alussa 1,5 prosentin peruspalkan päälle lisättävä osuus. Sitoutuminen palkitaan! Kahden palvelusvuoden jälkeen Lidl-lisä nousee 3 prosenttiin. Pääkaupunkiseudun korkeiden elinkustannusten vuoksi myyjien Lidl-lisä pääkaupunkiseudulla nousee kahden palvelusvuoden jälkeen 5 prosenttiin ja viiden palvelusvuoden jälkeen 10 prosenttiin. Luonnollisesti maksamme myös vuorotyöstä korvauksen (ilta- ja viikonloppulisät).

Ilo palvella!

asiakaspalvelu kassatyö Lidl

Haluamme tarjota asiakkaillemme parasta laatua edulliseen hintaan. Tämä edellyttää myös ystävällistä, ammattitaitoista, innostunutta ja asiakkaistaan huolehtivaa henkilökuntaa viihtyisässä myymälässä.

"Ilo palvella" on syksyllä 2012 Lidl Suomen 10-vuotisjuhlien yhteydessä lanseerattu slogan ja toimintamalli. Se on yläkäsite kaikelle mahdolliselle toiminnallemme.