Odotamme paljon. Tarjoamme enemmän.

Mainonta ja markkinointi 0716


Markkinointi ja kampanjointi

Suomen puhutuin brändi tehdään täällä!

Rempseä markkinointiosastomme vastaa kokonaisvaltaisesti yrityksemme markkinoinnin suunnittelusta ja toteutuksesta sekä Lidl-brändin elinvoimaisuudesta.

Iloiseen joukkoomme kuuluu noin 30 markkinoinnin rautaista ammattilaista. Heistä muodostuu kolme tiimiä, joiden päävastuualueet muodostavat markkinointimme kulmakivet; niitä ovat suoramainoslehti, myymälämarkkinointi sekä tapahtumat ja online.

Markkinointiosaston lisäksi meillä on kampanjointiosasto, joka vastaa käyttötavaroiden ja kansainvälisten teema- ja sesonkituotteista sekä tarjous- ja eräsuunnittelusta.

Kuulumme tällä hetkellä Suomen puhutuimpien brändien joukkoon, emmekä aio hidastaa tahtia vastaisuudessakaan; pyrimme olemaan entistäkin rohkeampi, erottuvampi ja energisempi.

Osastot koostuvat erilaisista osaajista:

Markkinointipäällikkö, markkinointiassistentti, creative manager, tuotanto-AD, copywriter, junior-AD, online specialist, kampanjapäällikkö, nonfood-ostaja, tapahtumakoordinaattori, team leader.

Avoimet työpaikat