Odotamme paljon. Tarjoamme enemmän.
« Takaisin hakutuloksiin
  • 15.03.2019
  • Kaupallinen osasto
  • Pääkonttori Espoo

Hallinnon assistentti

Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista ja merkittävä työllistäjä Suomessa. Yrityksenä olemme tulleet tunnetuksi nopeasta kasvusta, tehokkaasta toiminnasta ja suomalaisen päivittäistavarakaupan dynamiikan muuttamisesta. Konseptimme ydin on parhaan hinta-laatusuhteen tarjoaminen asiakkaillemme iloisesti palvellen.

Panostamme työntekijöidemme työhyvinvointiin ja tarjoamme monipuolisia mahdollisuuksia kehittyä ja edetä ammatillisesti. Haluamme luoda innostavan ja mutkattoman työilmapiirin, jossa on positiivinen tekemisen meininki.

Haemme iloiseen joukkoomme vahvistukseksi

HALLINNON ASSISTENTTEJA

Tehtävät

Tehtävät

Oletko kaupan alasta kiinnostunut, kielitaitoinen organisaattori? Loistatko hyvillä yhteistyötaidoilla? Hienoa, saatat olla uusi hallinnon assistenttimme! Haemme nyt hallinnon assistenttia sekä tuote- ja toimittajatiedot että Orga Projektit -tiimeihin.

Tuote- ja toimittajatiedot -tiimin hallinnon assistenttina vastaat mm. toimittaja- ja tietojärjestelmän ylläpidosta, ostosopimusten käsittelystä sekä sisäisten valikoiman hallintaaan liittyvien tiedotteiden ja raporttien valmistelusta. Tehtäviisi kuuluu myös tiivis yhteistyö sisäisten sidosryhmien kanssa sekä hallinnon yleiset toimistotyöt ja eri projekteissa tukeminen. Kyseessä on perhevapaan sijaisuus, jonka arvioitu kesto on vähintään kuusi kuukautta.

Orga Projektit -tiimin vastuulla ovat kaupallisen osaston prosessit ja niiden kehittäminen sekä kansainvälisten prosessimuutosten läpivienti osastolla. Vastuualueeseesi hallinnon assistentina kuuluu mm. yhteydenpito sisäisiin ja ulkoisiin sidosryhmiin, tapahtumien ja palaverien suunnittelu, postin hallinta, osto-osaston avustaminen ja tiimin tukeminen muissa päivittäisissä tehtävissä. Kyseessä on perhevapaan sijaisuus, jonka arvioitu kesto on noin kuusi kuukautta.

 

Odotamme paljon...

Odotamme paljon...
  • Tehtävään soveltuvaa koulutusta – olet opiskellut esimerkiksi kieliä tai kaupallista alaa
  • Erinomaista suomen ja englannin kielen taitoa sekä hyvää saksan kielen osaamista – näiden kolmen kielen taitajana olisit meille todellinen aarre
  • Hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja – tiimityöskentely on lähellä sydäntäsi
  • Hyviä tietojenkäsittelytaitoja, erityisesti Excel-osaamista – olet organisointitaitoinen, eivätkä käppyrät pelota sinua
  • Halua tarttua haasteisiin oma-aloitteisesti – ristoreippaus on osa mahtavaa luonnettasi
 

...tarjoamme enemmän!

...tarjoamme enemmän!
  • Mielenkiintoisia työtehtäviä kansainvälisessä yrityksessä – työsi päivittäistavarakaupan ytimessä on täynnä elämää
  • Reilun ja vakaan työnantajan – pidämme työntekijöistämme huolta tarjoamalla mm. liikunta- ja kulttuuriedun sekä tuoreille vanhemmille vauvapakkauksen
  • Osaavan tiimin tuen ja kattavan perehdytyksen – käytämme vuosittain 2,5 miljoonaa euroa työntekijöidemme kouluttamiseen
  • Modernit työskentelytilat – uusi pääkonttorimme odottaa sinua Espoossa viihtyisine tiloineen
  • Liukuvat työajat ja mahdollisuuden etätyöskentelyyn – haluamme, että työ ja vapaa-aikasi pysyvät hyvässä balanssissa

Tule työkaveriksemme!

Tilaisuutesi on koittanut. Hae tehtävää täyttämällä sähköinen hakulomake 1.4.2019 mennessä. Liitä mukaan vapaamuotoinen hakemuksesi ja CV:si. Kerrothan hakemuksessasi, kummassa tiiimissä työskentelystä olet kiinnostunut.

Kysymyksiä?

Kyllä kiitos! Lisätietoja tuote- ja toimittajatiedot -tiimin tehtävästä antaa tuote- ja toimittajatiedot päällikkö Hanna Partanen (puh. 09 2345 6589) tiistaina 26.3. klo 16–17 ja Orga Projektit -tiimin tehtävästä toimistopäällikkö Kristina Salokangas (puh. 09 2345 6627) tiistaina 26.3. klo 10–11.

 

Haluatko liittyä joukkoomme?

Jätä hakemuksesi viimeiseen hakupäivään mennessä. Odotamme hakemustasi!

Hae nyt
 

Vastaavanlaisia työpaikkoja