Iloinen ja rohkea työpaikka
Etsi työpaikkoja Kirjaudu Kirjanmerkki

Asiantuntija, osto-osasto

Hae nyt
Projektipäällikkö

Sijainti

Pääkonttori {amount} km päässä
Niittymäentie 7
02200 Espoo

Työsuhde

Kokoaikainen

Tehtävätaso

Aiempaa kokemusta
Osto

Viitenumero

600567

Oletko sinä uusi lidliläinen?

Rakastatko sinäkin kävellä Lidlin keskikäytävällä etsien uusimpia käyttötavaralöytöjä huikeaan hinta-laatusuhteeseen? Mahtavaa, sillä nyt sinulla on mahdollisuus olla päättämässä, mitä käyttötavarakäytävältämme tulevaisuudessa löytyy – etsimme nimittäin pääkonttorimme kaupalliselle osastolle kahta asiantuntijaa vahvistamaan osto-osaston tiimiämme. Lyhyesti ja ytimekkäästi sanottuna, tässä roolissa tehtäväsi on vastata omaan tuotekategoriaasi kuuluvien tuotteiden elinkaaresta aina tilauksista kampanjasuunnitteluun ja hinnoittelusta tulosten analysointiin. Työkielenä käytät englantia ja myös hieman saksaa, joten jatka lukemista, jos haluat päästä käyttämään kielitaitoasi ja sinulla on kiinnostusta käyttötavaroita ja niihin liittyvää dataa kohtaan!

Tässä tehtävässä sinusta harjaantuu todellinen hittituotteiden tunnistaja, sillä vastaat tuotekategoriasi tuotteiden sisäänostosta, tulosten seurannasta ja tunnusluvuista. Kahden avoinna olevan tehtävän vastuut kohdistuvat tekstiilit & lelut sekä työkalut ja kodin käyttötavarat tuoteryhmiin. Loistat tehtävässä itsenäisellä, kehitysmyönteisellä ja analyyttisellä työskentelyotteella, ja toimit sujuvasti myös tiimissä. Olet yhteydessä talon sisällä muun muassa tavaranhallinnan ja markkinointiosaston kanssa, ja kansainvälistä yhteistyötä teet Saksan pääkonttorimme kanssa.


Tehtäviä on kaksi, joista toinen on vakituinen ja toinen määräaikainen perhevapaan sijaisuus. Määräaikainen työsuhde kestää arviolta 1-1,5 vuotta. Toivomme, että voisit aloittaa tehtävässä mahdollisimman pian. Toimipisteesi sijaitsee pääkonttorillamme Espoon Niittykummussa. Voit työskennellä alun perehdytyksen jälkeen hybridityömallimme mukaisesti, mikä tarkoittaa sitä, että työskentelemme vähintään puolet kuukaudesta viihtyisällä toimistollamme ja loput ajasta voi työskennellä halutessaan etänä.  

Tällaisia asioita toivomme sinulta

  • Tehtävään soveltuvaa koulutusta. Sinulla on esimerkiksi kaupallisen alan korkeakoulututkinto.

  • Relevanttia työkokemusta vähintään muutaman vuoden ajalta. Voit olla esimerkiksi kerryttänyt kokemusta käyttötavara-alan ostajana tai myyjänä.

  • Englannin kielen osaamista. Luemme eduksi myös saksan kielen osaamisen. Täydellinen kielinero ei kuitenkaan missään nimessä tarvitse olla – riittää, että uskallat puhua englantia tiimimme kesken ja ymmärrät puhuttua ja kirjoitettua saksaa.  Voit myös vahvistaa saksan kielen osaamistasi Lidlin kielten opetuksessa ja tiimikavereiden kanssa voit käyttää myös suomen kieltä. 

  • Joustavaa asennetta. Päivittäistavarakaupan arki on nopeatempoista, mutta sinulle on luontaista sopeutua uusiin tilanteisiin etkä hätkähdä muuttuvaa ympäristöä, vaan näet muutokset mahdollisuutena. 

  • Edistynyttä järjestelmäosaamista. Käytät tottuneesti esimerkiksi MS Office 365-pakettia sekä Googlen työkaluja.

  • Vuorovaikutus- ja esiintymistaitoja. Viestit vakuuttavasti sekä suullisesti että kirjallisesti, ja hyppäät rohkeasti esittelemään tuotekategoriaasi kuuluvia tuotteita.  

Tätä kaikkea tarjoamme sinulle

  • Varmistamme palkkatasa-arvon yrityksessämme yhdenvertaisella palkkausjärjestelmällä. Tämän tehtävän aloituspalkka on 4300 €/kk, mutta palkkaus tarkentuu valitun henkilön kokemuksen, osaamisen ja lopullisten vastuiden mukaan.

  • Lidl on suuri ja kansainvälinen yhtiö, joka tarjoaa roppakaupalla erilaisia mahdollisuuksia. Perehdytyksesi tulee olemaan perinpohjainen ja saat loistavat mahdollisuudet oman osaamisen kehittämiseen, sillä meillä on kattava koulutusvalikoima. Käytämme vuosittain 2,5 miljoonaa euroa työntekijöidemme kouluttamiseen.

  • Lidliläisenä saat kuuden prosentin henkilökunta-alennuksen myymälöissämme sekä Epassin ja erilaiset kumppanuusedut käyttöösi. Lisäksi järjestämme henkilöstölle tapahtumia ja tuemme Lidliläisten hyvinvointia työterveyshuollolla.

  • Modernit työskentelytilat Espoon Niittykummun pääkonttorillamme, josta löytyy kuntosali ja tarjolla on välipalahedelmiä sekä virvokkeita. Toki meillä on myös joustavat työajat ja mahdollisuus osittaiseen etätyöskentelyyn.

  • Reilun työilmapiirin ja työpaikan, jossa saat olla oma itsesi – olemme sitoutuneet tekemään töitä turvallisen työympäristön sekä yhdenvertaisuuden eteen. Arvomme ovat tehokas toiminta, arvostus, luottamus, käytännönläheisyys ja yhteisöllisyys, ja meillä toimitaan näiden mukaisesti.

Tule työkaveriksemme!

Kampanjoinnin osastolla sinua odottaa kansainvälinen käyttötavaratiimi. Näemme toisiamme viikoittain toimistolla ja etäillessä pidämme yhteyttä virtuaalikahveilla. Töitä teemme reippaasti mutta rennolla asenteella!

Hae tehtävää täyttämällä sähköinen hakulomake 18.9. mennessä. Liitä mukaan CV:si ja hakemuksesi. Kerrothan hakemuksessasi, koska pystyisit aloittamaan työt.

Cristina Popa (puh. +358401590508) vastaa ilomielin kysymyksiisi englanniksi tiistaina 16.9. klo 14-15 ja perjantaina 19.6. klo 10-11.

 

Rekrytointiprosessin eteneminen

Alla näet kuvauksen rekrytointiprosessin etenemisestä. Hyödynnämme hakijaviestinnässä sähköpostia ja puhelinyhteydenottoja, joten seurailethan näitä kanavia rekrytointiprosessin aikana.

Vk    38       Hakemusten esikarsinta 
Vk    38       Puhelinhaastattelut
Vk   38-39   1. Haastattelukierros
Vk   39        2. Haastattelukierros
Vk   40       Suositusten tarkistaminen ja valintapäätökset
 
Kannustamme kaiken ikäisiä työnhakijoita hakemaan meille rohkeasti töihin. Emme hyväksy minkäänlaista syrjintää, ja sitoudumme tasa-arvoiseen sekä syrjimättömään rekrytointiin. Arvostamme työyhteisön monimuotoisuutta ja teemme töitä yhdenvertaisuuden eteen. Toivomme hakijoiksi eritaustaisia henkilöitä, kuten eri-ikäisiä, eri sukupuolta olevia ja eri kieli-, kulttuuri- tai vähemmistöryhmiin kuuluvia.